Tuesday, January 16, 2007

Craig Fergurson

stiu k nu am mai postat de mult timp, dar deh proiecte, alea-alea.
In fine, let's get on to business. De vreo catva timp, l-am descoperit pe net pe nenea asta, Craig Ferguson, care alaturi de Jon Stewart mi se pare k rup la stand-up si la prezentare de talk-show-uri. Adica acest scotian simpatic (Ferguson, d'oh) l-a facut pe Conan O'Brien sa cada de pe scaun de ras cand a venit la el in emisiune. E kiar foarte funny. In fine, bucata asta este despre noul salut barbatesc, adik in loc de o strangere de mana bagi si o imbratisare tovaraseask insotita de trei batai pe spate (care inseamna si ele ceva). In fine, deja prea multe spoilere, check it out 4 urself.
11/10 pt tot ce am vzt pana acum legat de el

1 comment:

Anonymous said...

E super tare tipul. Si eu il urmaresc aproape zilnic. Ar trebui sa ii ia locul lui Letterman pentru ca e mult mai bun.