Tuesday, February 06, 2007

Big Muvi Review

Am vazut o groaza de filme in ultima perioada, deh am cam terminat sesiunea si trebuie sa umplu un pic timpul. Le iau in ordine alfabetica pe cateva care mi s-au parut mai bune.

88 Minutes - un film dragut, cu un Al Pacino inca in puteri. Desi are aproape 70 de ani, "tinerelul" de Pacino alearga si da si face in stanga si in dreapta. Joaca rolul unui profesor universitar (ai grija Iulius :D) care afla ca mai are de trait 88 de minute si trebuie sa afle cine il omoara. Ce mi-a placut la filmul asta a fost ca iti induce o stare de paranoia generala, ii crezi pe toti vinovati. Ce nu mi-a placut a fost aspectul de film de duzina (care s-ar putea sa si fie asa), aspect de film STV (straight to video). Oricum un 8/10.

Lonely Hearts - John Travolta, James Gandolfini, Salma Hayek si Jared Leto intr-o productie ce mi-a adus aminte de LA Confidential, dar nu e chiar acolo. Salma (mereu goala si horny, k intotdeauna) si Jared sunt doi escroci care nu se rezuma doar la escrocherii ci si la crime, iar Travolta si Gandolfini sunt detectivii care ii urmaresc. Violenta bolnava uneori si o iubire cel putin ciudata care fac din filmul asta unul din cele mai bune pe care le-am vazut pana acum. Asta spune ceva despre mine, nu? :p 9/10

Renaissance - very kewl muvi. O grafica foarte interesanta, alb negru, fara contururi, totul se pierde, se intretaie, destul de confuz, dar chiar foarte misto. Aduce aminte de Sin City. In Paris-ul anului 2054, un detectiv pe nume Karas (in varianta in engleza beneficiind de vocea lui Daniel Craig) incearca sa rezolve cazul rapirii unei cercetatoare al corporatiei mari si rele care controleaza totul. Daca sunteti amatori de animatii mai mature si aici nu ma refer la hentai, sincer va recomand sa vedeti filmul asta. Replica foarte tare din film "I don't know anything about saints, but I have an uncanny instinct for sniffing out a son of a bitch" 9/10