Saturday, March 17, 2007

Louvre Abu Dhabi - contabilitate :D

Am tot auzit de asta zilele trecute si de-abia acum mi-am gasit timpul necesar pentru o mica documentare despre acest subiect. So... Abu Dhabi cumpara ceva de genul licenta muzeului Luvru pentru o suma modica de juma de milion de dolari, in conditiile in care numai cladirea care e o mica bijuterie arhitecturala, marca Jean Nouvel costa ceva mai mult de 100. In fine, toata sandramaua ajunge sa coste in jur de 1.3 miliarde de dolari pentru ca fiind super oferta, Luvrul (blamat enorm pentru aceasta afacere cu arta, ca doar arta nu inseamna politica si economie) isi ofera un pic din staff si management pentru inca 750 milioane de coco.
Daca va intereseaza partea de contabilitate si scandalurile, Art News Blog va sta la dispozitie.
Daca va intereseaza arhitectura care mie mi se pare cel putin deosebita, Flickr iz mi friend.

P.S. In Abu Dhabi, se va deschide si Guggenheim si cica nu vor avea voie sa se expuna nuduri.

No comments: