Thursday, April 26, 2007

N-am chef si gata (cat de banal)

Nu mai e nici un visualbasher, nici un caca de designboom, nada, nu mai e nimic. Trec printr-o perioada atat de sictirisita (vai dar cat de emo e totul) si nici nu mai gasesc nimic de scris. E naspa.
E in toi Milan Design Week 2007, o adunatura de gay people cu idei okey, dar unele atat de supraevaluate si aiurea. Daca va paste de un mic review, dati o fuga aici sau aici sa va holbati ochii profani la putine porcarele. 7/10 ca erau niste chestiuni dragute mai demult, dar nu mai gasesc link-ul.
Dup-aia, de arhitectura ce sa va zic? A facut ochi ultimul super proiect al Zahei Hadid, Dancing Towers din Dubai. O porcarie, in opinia mea, un efort constructiv imens pentru a obtine un efect oarecum ingrijorator (tanti de la limabaj [nu e typo, asa imi place mie sa zic] afirma sus si tare ca orice linie care nu e verticala induce teama si dreptate are) si destul de nasol in general. E spectaculos, dar nu in sensul bun. 5/10.
Inca unul mai e si Jean Nouvel care tot in Harabia, in Doha, isi aduce aminte cu perversitate de obsesia tineretii. E urat si gata. O fi simpatic pe dinauntru, dar chiar are cineva rabdare sa-l asculte? 4/10.
Filme am mai vazut, dar penibile si alea. Ghost Rider nici nu merita mentionat (4/10), actorii joaca prost, scenariul e stupid. Wild Hogs, simpatic, dar nu indeajuns (6/10).
Si acum ma gandesc, oul sau gaina? Ma simt aiurea pentru ca e totul nasol in jurul meu sau e totul nasol din cauza ca sunt eu aiurea? UHHHHHHHHHH

3 comments:

Didi said...

my little emo father :))
Las' ca o sa vina si vremuri bune. E nasol rau de tot la scoala si pentru mine, da macar e soare afara.
Tu nu esti (prea) aiurea. Mergem la o bere maine dupa stufo.

cutish said...

hmm,.....foarte dubios ca acu ca te simti asa naspa,ai avut cel mai lung post de pana acum:P(ceea ce e super,pt un blog:D).iti doresc sa'ti revii..dc tu nu te simti pe sistem turbo(ce mi'a placut replica asta=)) )

Cavalera said...

@cutish: aveam chef de scris, sa ma descarc un pic. chiar e cel mai lung? aveam impresia ca ala de la the fountain e cel mai lung.

@didi: mai bine una inainte de stufo, sa mearga mana mai bine :p, pacat ca nu ne dau atuncea