Wednesday, May 09, 2007

Joost

Dupa ce am primit o invitatie pentru care sunt vesnic indatorat trimitorului, mi-am instalat aceasta noua descoperire a net-ului si anume Joost. Probabil va intrebati ce este, e un fel de TiVo pe net, cu o multitudine de programe adunate pe genuri (animatie, sport, filme, bla) cu o interfata simpatica si cu un streaming dubios. Este inca in beta si se vede. Se blocheaza, face figuri, nu incarca, dar sper ca atunci cand va fi final se vor rezolva cateva probleme.
In rest, sunt super entuziasmat, programele se vad super bine, un pic mai bine chiar decat la tv-tunerul meu. Daca doriti si voi invitatii, am de unde, va dau daca lasati un comentariu cu adresa voastra de mail.

7/10 pentru nenumaratele probleme.

3 comments:

cutish said...

hmm..investighez si te anunt dc am nevoie de invitatie:P

Cavalera said...

aoleu chiar, iti dau o invitatie, asa de cadou la 20 :D

Anonymous said...

am auzit si eu de joost, parca de la otv, de la zapping si tare mult m-ar bucura o invitatie la andru2005@acasa.ro...