Monday, May 14, 2007

Ras al Khaimah Convention and Exhibition Centre - OMA


(spre deosebire de nen'tu creanga) Stiu cum sunt altii si si eu ca altii zic si am dreptate cand zic ca aceasta chestiune seamana mult prea tare cu death star. Rem (Koolhaas, pentru copilasi) nu stiu la ce s-a gandit, dar probabil in pana de idei a vazut star wars cu o seara inainte, si dimineata a incropat niste schite pentru bineinteles, arabi cu bani. Sincer acuma, e simpatic ca imagine, e foarte ok fata de o perversiune mica a la Nouvel sau un turn care zici ca e beat si minti ca de fapt danseaza a la Hadid, dar cum ziceau si cei citati de pe dezeen, prea te gandesti daca Lucas o sa dea in judecata sau nu.
Oricum mie imi place ca imagine, e diferita de o prisma cu mici brizbizuri, desi nu cred ca sta cel mai bine acolo in fata unui careu de zgarie nori, poate doar daca s-ar rostogoli peste el :D.

8/10, na ca sa fac in ciuda poserilor frustrati si invidiosi (se stiu ei, nu trebuie sa le fac reclama)

via dezeen (mai multe poze si text aici)

2 comments:

vero said...

nu e asa de rea bila.imi aduce aminte ce-i drept de reclamele la colgate, ...dar daca te uiti la pozele d p site si treci peste asemanarile nefericite(si visele freudiene)...un pic aranjata poate fi.....nu rea.

Cavalera said...

nu vreau sa fiu inteles gresit. imi place bila, e chiar simpatica fata de obisnuitele prisme din sticla, iar la interior e chiar spectaculos. dar ca iconografie trimite spre 'al de respira greu.