Monday, June 04, 2007

2012 Olympics - identitate

Buzz-ul zilei de azi s-a invartit in jurul noii lansate identitati vizuale a Jocurilor Olimpice de la Londra. O identitate facuta de Wally Olins, care pentru necunoscatori e cam tata lor atunci cand vine vorba de brand-uri si identitati. Daca faceti o mica incursiune pe site-ul mai sus numitului veti vedea ce proiecte a pupat la viata lui si va veti da seama ca ar fi fost o alegere logica pentru board-ul Jocurilor Olimpice. Eh, dar ce a fost prezentat azi, o identitate de 400.000 de lire, nu poate fi descris decat decat dupa cum zic si ei :"We've had a huge reaction to the launch of the new logo - most of it negative".
S-au semnat petitii pe net sa o schimbe, bbc-ul publica logo-uri alternative, oamenii rai spun ca seamana cu Lisa Simpson facand un bj, deci au cam facut-o de cacao cu Wally Olins cu tot.
Mie personal nu pot sa zic daca imi place sau nu. E interesanta, e ok chiar. Mi se pare foarte simpla si foarte avangardista in acelasi timp. O atitudine la viteza si dinamismul perioadei in care traim, la multitudinea de medii de informare cu care ne confruntam si nu cred ca ar trebui sa o dam in banal. E very 80s, mai ales pe roz, dar nu mi se pare atat de rau incat sa starneasca reactiile pe care le-a starnit.


7/10 (ca Wally Olins a vorbit frumos de Romania cand a trecut pe aici)


3 comments:

Tikky said...

zici k e o kmila...mie nu-mi place:|

Cavalera said...

imi place mai mult varianta cu lisa simpson, dar seamana si cu o camila. una mai disco :D

Anonymous said...

cititi blog-ul intreg, destul de bine