Friday, June 22, 2007

Stencil-uri UAUIM pt. 2

Okey, our man drr avec timi au mai facut cateva stencil-uri in facultate cu ocazia proaspatului incheiat pv. Inca nu le-am vazut personal, am primit doar pozele aseara. Inca de pe acum va spun, preferata mea e cea cu omuleti (vedeti voi mai jos).
Primul din seria prezentata azi e de fapt mai multe. Adica in fiecare atelier, cica, au aparut televizoare, ceea ce reflecta intr-o oarecare masura activitatea noastra studenteasca (stam si ne uitam ca la televizor la ceea ce se perinda in fata noastra). Poza e foarte reusita, daca Dan a facut-o, bravo Dane!

100_3859 (1)

Cel de-al doilea e cel cu omuleti, care mi se pare pur si simplu genial. Daca inca nu v-a picat fisa, sunt omuletii de pe semafoare, omul verde ca sa-i zic asa impingandu-l pe cel rosu pe scari. In afara de idee, de concept (atat de cautat in facultatea noastra), imi plac din nou foarte mult pozele.

100_3850

Daca va pofteste inimioara mai multe poze, intrati pe pagina mea de flickr. Sper ca mai fac rost si de altele, poate mai fac si eu cateva.
Si apropo, drr a aparut si in metropotam, gratiei insistentei lui si bunavointei lui cutish si ale lui dragos farmazon.
10/10. Zboara puiule, zboara!!!! :D

5 comments:

Rodrigo said...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.

Cavalera said...

aham, thank you but no thank you buh-bye!

drr said...

ce pula mea zice ala bah?

Cavalera said...

ca iti ofera camisetas personalizadas, probabil cu stencil-urile tale :D
app, facem la vara tricouri purtand stindardul manifestului tau (adik testoasa) ?

cutish said...

ah....ce bine ma simt...bine case face omu' auzit...si mai lasti dracu' ideile de afaceri cu tricouri,bagati colea materii de examen!