Tuesday, June 12, 2007

Stencil-uri UAUIM

Geniul creator al anului 1 a dat nastere unui nou fenomen. Daca pana acum eram asaltati de "buze moi" (tot nu stiu cine e) si mandarine (se stie el) facute cu marker-ul, acum au aparut testoase, manifeste gay si robotei, dar ca stencil-uri. Arata bine, stiu si cine le face, nu-i dau numele ca e fricos, sa speram ca va continua with the good work.



Robotelul imi place cel mai mult, pacat ca poza n-a iesit foarte bine.
8/10 asa de incurajare.

P.S. uh, primul meu reportaj de pseudo-jurnalist

9 comments:

veronica said...

ha ha ha.....haaahahaha:D.

bauhaus anonim said...

robotelul e cel mai naspa ca nu l-aam facut io. ha

Cavalera said...

ms mult de comentarii, sunteti fantastici... NOT

mai mult de o silaba data viitoare, ok? am si eu niste standarde de mentinut, mai copii :p

cutish said...

nu inteleg oamenii astia ce inseamna standard de commenturi:P.Am un prieten cvasi-'in domeniu' care are sectiune dedicata pt astfel de manifestari artistice...dc keep up the good work,i can make the anonymous dude famous..just provide photos;)

Cavalera said...

@ cutish: zici de dragos farmazon?

Anonymous said...

felicitarile mele dl.mila..apreciez efortul..adica placerea,..si spiritul critic..devotamentul..blablabla..esti genial..ce mai?..fantastik..bv tie..tine-o tot asha..
bafta!pup

Cavalera said...

@anonimul cunoscut: me iz like blushing all over :D

cutish said...

daps.de el ziceam:P

Anonymous said...

buze moi e un timp an 5 la urbanism acum .. ma refer 2008....