Tuesday, March 18, 2008

ASER oameni buni cu suflet bun [dau bani, pac pac]

Dupa un lung titlu din care se intelege tot, postez o noua treaba (dar nu rusinoasa), realizata cu o oarece intarziere dar nu neaparat din cauza mea sau a lor, circumstantele si atat.
Proiectul e unul de internship-uri si training-uri ce vor avea loc saptamana viitoare si pentru care am realizat un afis mare, unu mic si 2 flyere. Ideea era de o reteta de succes si in loc sa-i fac poza mamei la taior si cu cratita, am gasit pe net un lego bucatar pe care l-am manipulato-vectorizat pana l-am transformat intr-un guru al afacerezei cu o teoriei a bucatariei in spate. O coloristica usor retro care se pare ca nu se observa pe blog prea bine, dar un lucru nu-mi da pace, si anume inabilitatea mea de a face logo-urile alea multe si dese sa nu para chiar asa o varza. Probabil pe hartie nu se observa, cine stie, oricum uitati afisul si un flyer.

No comments: